Iñaqui Bescos deixarà el vòlei després de vuit anys
Aixi ho ha deixat entreveure el jugador en una entrevista a Tarragona Ràdio
S’ ha passat els últims 3 anys a la Superliga a Castelló diu que el Vòlei ha estat una etapa curta però intensa.
En aquest temps el jugador a pogut viurà experiència que assegura han estat úniques per ell.
Recorda que a estat jugant al equip de la seva ciutat, fora, una circumstancia que li feia il·lusió i a més ha pogut tenir l’ oportunitat de debutar amb la selecció espanyola absoluta.
un cop aconseguits aquets reptes afirma que estudia seriosament abandonar i dedicar- se plenament a la seva carrera de professor que no ha deixat de costat tot i estar a l’ alta competició.
al Vòlei SP i SP han estat diferents els jugadors que han jugat amb la selecció espanyola absoluta. L’ últim Iñaqui Bescos que diu que li va sorprendre la trucada del seleccionador
i que va ser un moment que mai podrà oblidar
Iñaqui bescos es va iniciar tard al Vòlei, venia del bàsquet on havia jugat al Sagrat Cor i l’ ADT
La presencia del seu germà , l’ enric al SP i SP de vòlei li van fer canviar. Diu que li va arribar una oportunitat quan estava preparat
Un cop acabada la temporada ja està de forma permanent a la ciutat . Diu que no decidirà res sobre el futur fins avançat l’ estiu.
