El CBT ha tancat la setena jornada amb quatre derrotes i tres victòries, sent dels pitjors registres històrics en aquesta categoria dels del Serrallo. Una situació que sorprèn en aquesta categoria, tot i que el tècnic del CBT Berni Álvarez, diu que els resultats vénen molt lligats amb els problemes de lesions i absències que ha patit l’equip en aquest primer tram de lliga.
L’inici de temporada del Club Bàsquet Tarragona no invita a l’optimisme. Un equip que, en principi, hauria d’aspirar a les posicions capdavanteres, es troba ara mateix en la vuitena posició, amb 3 victòries i 4 derrotes en 7 partits. Berni Álvaréz, no amaga que caldria fitxar un jugador per a reforçar la plantilla, però és concient que ara mateix no pot ser.
Així i tot, el tècnic del Club Bàsquet Tarragona es mostra tranquil i creu que la situació es remuntara, i es sobreposaran a les lesions de Tugores i Vinós. Berni, espera que en el proper dies torni Ousmane al que esperen des del mes d’agost.
El pròxim partit del Club Bàsquet Tarragona serà a casa dissabte a les 7 de la tarda davant el Plus Ultra Seguros Roser.