El TGN Bàsquet està a punt per començar la lliga a la Copa Catalunya femenina.
Ho farà aquest cap de setmana davant el Sant Adrià i amb la plantilla tancada. HI ha una darrera incorporació de la pivot amb nacionalitat nord-americana i txeca Jessica De Gree.
Juan Carlos Arjona tindrà una parella de pivots dels Estats Units. De Gree jugarà dins la zona amb la seva compatriota April Watson, que vestirà la samarreta lila per segona temporada seguida, i amb les tarragonines Claudia Vadillo i Ona Fort. El tècnic del TGN Bàsquet, destaca que amb aquest fitxatge compten amb una jugador molt forta per el joc interior.
Arjona, diu que l’equip arriba molt bé a aquest inici de la lliga i més despres de tancar una estada de pretemporada el passat cap de setmana a Prades. El tècnic, diu que transmet bone sensacions.
El partit davant el Sant Adrià B serà dissabte al pavelló del Sagrat Cor a partir de 2/4 de 7 de la tarda.