Intermezzo III: Cal·lípolis de Gerard Boyer és un la nova exposició que acull la Casa Canals a partir d’aquest dijous.
Es tracta d’una mostra que respon a la idea d’habitar les zones intermèdies. El treball s’ha desenvolupat als prats de l’Albinyana, la Pineda. Aquí, a partir del trànsit pels espais en espera, es construeix un recorregut visual, un registre únic condicionat per la vida i les experiències de cada persona. Són petits descobriments d’allò que ja és conegut, però que roman amagat per a la major part de nosaltres connectant passat, present i futur. Gerard Boyer n’és l’autor.
Sota aquestes premisses, aquest treball visibilitza aquesta ciutat encoberta, un nou paisatge on allò ocult surt a la llum, ho colonitza i ho presenta com un lloc de creixement ordenat. La mostra es podrà visitar fins al 12 de gener.

És una proposta comissariada per Arianna Rinaldo. Gerard Boyer (L’Ametlla de Mar, 1974) es va formar a l’Escola d’Arts de la Diputació de Tarragona. Boyer capta paisatges i rastres que revelen, de manera pausada, noves representacions d’aquests espais límit entre l’urbà i el natural. Una de les seves peces clau, “L’Ombra del núvol” (2022) que forma part del Pla Nacional de Fotografia de la Generalitat de Catalunya, es mostra al Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona.

Altres notícies:
- Comencem Tercera Temporada de Raülin amb Salsa (Raül Cid)
- Gustavo Puma: “Els ports haurien de ser un sistema únic i integrat a les ciutats”
- El govern espanyol adjudica per 10,6 MEUR treballs de conservació de carreteres a la demarcació de Tarragona
- L’Ajuntament activa el pla d’actuació municipal en fase d’alerta per risc d’inundacions
- Tallada la via lateral de l’Avinguda Roma en sentit València per al seu asfaltatge
