El govern de l’Estat invertirà més de 44 milions d’euros en la millora de la T-11, la carretera de Reus. Aquest dijous el consell de ministres ha donat llum verda al projecte que ha de millorar els accessos a l’aeroport de Reus i incrementar la seguretat d’aquesta via. Ara s’obrirà el període per licitar els treballs, que hauran d’estar llestos en un termini màxim de 3 anys. El projecte afecta 7,6 quilòmetres i suposarà la reordenació dels diferents enllaços amb la T-11. El primer tram, que va de Reus a les Gavarres, es transformarà en una autovia. Es renovarà la connexió amb l’autovia A-7, que es farà a tres nivells. El segon tram de les obres anirà de les Gavarres a Tarragona. Aquest tram, que discorre entre els barris de Ponent, es transformarà en una via urbana, on es faran dues rotondes per millorar els accessos als barris de la Floresta i Riu Clar.
Inversió de 44 milions per la T-11
