Els Mossos d’Esquadra investiguen el robatori de més de 20.000 euros denunciat aquest dimecres per tres persones que circulaven per l’N-340 a l’altura del Vendrell.
Segons han confirmat fonts policials a l’ACN, les víctimes conduïen per la carretera nacional, prop de l’encreuament amb l’AP-7, al voltant de la 13 h quan un cotxe els ha barrat el pas de sobte. Del vehicle n’han sortit diversos individus que han amenaçat a punta de pistola les tres persones que duien els diners. Els han pres el botí i han fugit a gran velocitat. Alguns testimonis asseguren que han escoltat trets. La policia busca ara els fugitius.
Més notícies:
- La Travessia de les 6 platges omple de nedadors i nedadores les platges de Tarragona
- El Sènior Masculí del CV Sant Pere i Sant Pau ja coneix el calendari d’amistosos de pretemporada perpreparar l’estrena a Superlliga
- Arrenca el curs escolar amb el repte d’atendre una diversitat creixent i millorar resultats
- Concentració aquest dimarts davant la Subdelegació del Govern a Tarragona per demanar la fi del conflicte entre Israel i Palestina
- La 12a edició del FITT supera el 93% d’ocupació i assoleix més de 6200 espectadors durant els 4 dies de festival