Ismael Cortés tornarà a ser el cap de llista d’En Comú Podem a la demarcació de Tarragona per les eleccions generals del 10 de novembre. Ja que els comicis es produeixen per una investidura fallida, no per esgotament de la legislatura, i que la campanya no serà a l’ús, amb només 8 dies, l’espai polític ha decidit no obrir un nou procés per a la confecció de les llistes. Per tant, Cortés queda ratificat com a número u per Tarragona, de la mateixa manera que el passat 28 d’abril.

El candidat, Ismael Cortés, lamenta que la que considera ambició de Pedro Sánchez ha portat, de nou, a eleccions, amb el suport dels grans poders econòmics que necessiten neutralitzar allò que representen En Comú Podem a Catalunya i Unidas Podemos a Espanya”.

Cortés considera que el proper 10 de novembre està en joc la possibilitat de tornar a la política bipartidista que hi havia a Espanya abans del 15-M, en connivència amb els grans poders econòmics i financers, o per contra, “l’esperança que suposa un govern de coalició progressista centrat en solucionar problemes com l’atur, la precarietat laboral, la violència masclista, la crisi climàtica o la corrupció dels grans partits”.