Israel Esteve ocuparà la banqueta de l’equip Sènior Femení ‘A’ del TGN Bàsquet la temporada 2023-2024. L’entrenador barcelonès arriba procedent de la JET de Terrassa, on ha estat el màxim responsable de la Direcció Tècnica durant sis anys i ha ajudat a coordinar diferents categories del club.
El club Lila ha apostat per la seva àmplia experiència a les banquetes per a consolidar-se a la categoria i establir-se en la màxima categoria del bàsquet femení català. La filosofia del club i la seva proximitat amb la ciutat han estat els principals al·licients per facilitar la seva arribada.
El seu estil de joc l’ha portat a ser dues vegades campió d’Espanya en la categoria preferent i a ser seleccionador català en la categoria cadet. Ara, vol aprofitar el seu recorregut en categories inferiors per gestionar un equip jove i amb una àmplia base de jugadores de la província, acceptant la dificultat d’estrenar-se a la categoria d’or catalana.
L’equip ja prepara la temporada sota les ordres d’Esteve, que també ha mostrat la seva disposició a ajudar en tasques directives del club per tal d’aprofitar la seva polivalència.
Més Notícies
- Tarragona suspèn les activitats esportives a l’aire lliure pel vent
- Roberto B ens canta aquest Diumenge en secret
- Tarragona vol el Festuk de Markos!!!
- Cristóbal Parralo: “Som el Nàstic i hem de donar el millor de cadascú”
- Pablo Aguiar, director de FundiPau: “El món viu un moment de tensió global que posa en qüestió l’ordre internacional actual”
