Javi Martínez debutarà  diumenge al Nou estadi amb l’ hospi de Kiko  Ramírez. Així ho ha anunciat a Tarragona Ràdio, el propi tècnic tarragoní.

Ramírez diu  que tot i portar pocs dies amb el grup, el futbolista entrarà en convocatòria i  té molts números de tenir presencia durant el segon temps del partit.

L’ entrenador dels riberencs  afirma que els grans  jugadors com  javi Martínez han de tenir presencia ràpida en l’ equip

 

Per el propi Kiko  no serà un partit més.

 Serà el primer a la que se considera casa seva després de la breu etapa al primer equip grana que va tenir fa dos anys.

Lamenta no tant la seva sortida  que entén son coses del futbol com si la forma .

 

Preveu un bon partit per la línea de joc i resultat de tots dos equips.  Sap que  el Nàstic és el  favorit però  avisa que  ells no es vindran  a passejar. Recorda que en copa  i contra l’ Atletico van empatar al Calderón

 

L’ hospi fa avui  dinar per fer grup. Els riberencs porten 2 trionfs seguits i estan a 6 punts del play off