El lateral esquerre Javier Bonilla es converteix en nou jugador del Gimnàstic de Tarragona, firma pels 2 propers anys.
Bonilla arriba lliure a Tarragona després de finalitzar la seva vinculació amb l’Ibiza UD, equip de la Segona Divisió B on ha disputat el segon tram de la temporada acumulant més de 1200 minuts de joc i un gol.
Anteriorment havia militat al Mallorca on va aconseguir l’ ascens a Segona A amb els balears on ho va jugar tot.
Fa dues campanyes, va ser un fixe en el lateral esquerre del RCD Mallorca que va aconseguir el tornar a la categoria de plata del futbol nacional. Javi Bonilla és un jugador experimentat a la Segona Divisió B, amb un bagatge superior als 100 partits oficials disputats entre els dos equips balears, la SD Leioa i el Pontevedra CF.
Ferran Giner nou jugador grana i amb qui ha coincidit en les dues últimes etapes ha elogiat al nou futbolista del conjunt tarragoni.
El nou jugador grana també va jugar a LaLiga 1|2|3 amb el CD Numancia, equip de la seva terra i on es va formar futbolísticament.
El lateral esquerre s’incorporarà a la disciplina grana juntament amb els seus nous companys d’equip aquest proper dilluns 15 de juliol per iniciar la pretemporada.