En motor;Joan Olivé segueix sense equip per a la pròxima temporada després de veure com es trencava el principi d’acord amb l’escuderia de Jorge Martínez Aspar. El pilot tarragoní tanca així un 2010 per oblidar després d’una temporada on no ha aconseguit sumar cap punt en el seu debut a Moto 2. Olivé que enguany ha defensat els colors del conjunt d’Antonio Banderas ha definit aquest any com una autèntica pel·lícula de por.El pilot del motoclub tarragona ha explicat la seva situació a dia d’avui. Joan Olivé espera poder trobar un equip amb garanties per a la pròxima temporada i assegura que esperarà fins a última hora per a poder entrar en algun moviment poc abans de l’inici del Mundial. Olivé encara tampoc té definit si seguirà a Moto 2 o baixarà novament als 125. El mundial del 2011 començarà el pròxim mes de març al circuit de Losail amb el gran premi de Qatar.
Escolta a Joan Olivé Esports Tarragona Ràdio
