Joaquín Luna centrarà la segona jornada del cicle Experiència de Periodista.
L’excorresponsal i columnista de La Vanguardia oferirà la xerrada a les 19h a l’Antiga Audiència. L’entrada és lliure.
Prendrà el relleu a Ramón Lobo, que va obrir el cicle dilluns passat.
La setmana vinent, el 7 de març, serà el torn de Yolanda López, periodista i reportera de TV3 a Madrid; i el punt i final del cicle el posarà el tertulià televisiu i radiofònic Ernesto Ekaizer, el dia 14.
L’objectiu del cicle de conferències és que reconeguts professionals dels mitjans de comunicació posin a l’abast del públic la seva visió del món de la comunicació i la vivència personal del procés d’informació pública.
Experiència de Periodista està organitzat per la Demarcació de Tarragona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Càtedra Repsol/URV d’Excel·lència en Comunicació, amb el patrocini de Repsol i la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona.