La temporada 2003/2004, el Nàstic va assolir l’ascens a Segona Divisió. Un dels responsables d’aquesta gesta va ser Jordi Vinyals, encarregat de dirigir l’equip.

En aquell play-off no va necessitar fer cap resultat contundent com han de fer els granes diumenge a Zubieta, però, sí que en aquella lliga va aconseguir lluny de Tarragona dos resultats que diumenge servirien per aconseguir l’ascens a la Lliga Hypermotion. Aquell Nàstic va guanyar a Lleida per 0 a 3 i al camp del Palamó 1 a 6.

Jordi Vinyals assegura que el Nàstic és un històric tant per l’afició com per la ciutat. Creu que el conjunt grana hauria d’estar més present a Segona, però reconeix que és molt complicat per l’alta competència.

L’extècnic grana assegura que el Nàstic té la qualitat i la força per superar l’eliminatòria tot i que segur que estarà igualada. Creu que quan un equip ha demostrat tant, les coses segur que acabaran sortint bé.

El Nàstic viu la setmana que marcarà el futur del club la temporada vinent. El club i la ciutat esperen que es repeteixi allò que va succeir amb Vinyals a la banqueta.