Jordi Alomà és el nou cap de Colla de la Jove i Sergi Crespo el President. Han estat escollits per les temporades 2021 i 2022 amb gairebé el 90% dels vots emesos en l’assemblea celebrada aquest diumenge. Es tracta de l’única candidatura que es presentava.
Alomà, forma part dels liles des de fa quinze anys i és un habitual als troncs dels del Cós del Bou.
La candidatura inclou una renovació important al capdavant de molts càrrecs, barrejant veterania amb cares noves per tal d’afavorir el rejoveniment i garantir un relleu generacional amb el temps, però sense renunciar a l’experiència per afrontar els temps difícils que viuen el món casteller i el país.
Entre les novetats, destaca la creació d’una vocalia de gestió social, una vocalia centrada exclusivament en l’imprescindible vessant mèdic, i un projecte transversal de benestar i rendiment. A banda, un dels propòsits dels nous equips és fer un treball continuista respecte els anteriors, el qual consideren positiu. Ho faran sense renunciar a intentar incloure certes novetats que els serveixin per millorar detalls, així com recolzant-se en l’experiència dels castellers més veterans per a gestionar adequadament uns temps d’incertesa general en el món casteller.
La represa serà al febrer
Els nous equips de Junta i Tècnica encetaran la temporada el febrer de 2021 immersos en una difícil situació, ja que el retorn de l’activitat s’adaptarà a les directrius establertes per les autoritats i la Coordinadora de Colles Castelleres. Tot i això, afronten el repte amb optimisme i el compromís de treballar per tal que el retorn pugui ser el més eficient possible, sigui quan sigui que aquest es produeixi, i planificant un retorn progressiu a l’activitat.