La igualtat entre gèneres centrarà les jornades Feminaria del Mediterraneo que se celebren aquest divendres i dissabte a l’Antiga Audiència.
La trobada està organitzada per l’Asociación con la A amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona.
Sota el lema “Sobre la igualdad: ¿se han hecho los deberes?” es faran diverses xerrades i taules rodones per analitzar el grau d’implementació de la Llei Orgànica d’Igualtat Efectiva de Dones i Homes 3/2007.
S’abordaran qüestions com els plans d’igualtat a les empreses, la responsabilitat social empresarial i el paper de les institucions que impulsen la igualtat. Al mateix temps també s’exposaran diferents iniciatives per a la consecució de l’equitat.
Les inscripcions poden fer-se a través del web www.conlaa.com.
