El Nàstic amb tots els efectius a punt fa aquest divendres el darrer entrenament abans de jugar demà a casa i contra el Rayo.
Al vestidor del conjunt tarragoní saben de l’ importància de sumar davant un rival que es troba amb 3 punts més a la classificació .
La derrota a Oviedo diu José Carlos a estat un fre però no ha de ser un obstacle per seguir l’evolució que es portava abans de visitar el Tartiere
no es marca quan però si considera important poder sortir de la zona de descens el més aviat possible . diu José Carlos que encara queda molt però que per a la tranquil·litat del grup seria bo fugir de les places calentes de la categoria en un periode curt de temps.
reconeix l’ actual jugador grana que per ell, el de demà serà un partit davant un equip on es va passar 2 anys i que serà especial.
Un Rayo que com algun dels equips de la zona baixa ja han canviat de tècnic, no és el cas del Nàstic. Jose Carlos diu que vicente Moreno s” ha guanyat el fet de que es continuí confiant en ell .
Això afegeix l’ andalús és bo per l’ equip.
al Nàstic no ha tingut continuïtat fins fa 15 dies, ara porta 2 partits seguits jugant com a titular

