L’equip grana no perd l’esperança de romandre un any més a 2a A.Tot i la delicada situació econòmica per la qual passa l’entitat, el club grana ja treballa per a incorporar jugadors que apugin el nivell de la plantilla.Josep Maria Andreu ha explicat que si la decisió de fitxar fos seva es decidiria per reforçar l’equip amb jugadors contrastats que puguin aportar la seva experiència al grup.L’equip vol guanyar els dos propers partits per tal d’agafar la força necessària de cara a una segona volta de lliga que serà molt dura. Així ho ha manifestat Josep Maria Andreu, per a qui el Nàstic va arrencar l’actual lliga amb bon futbol.Andreu, el convidat del Sempre Nàstic d’aquest dilluns, ha admès estar preocupat per la classificació dels homes d’Oliva i assegura que les dues últimes temporades han estat les pitjors de la història del club.Preguntat per les repercussions que el descens a 2a B tindria per al club, Andreu creu que el Nàstic té prou nivell per mantenir-se a la categoria de plata del futbol espanyol. El president grana apunta la Ponferradina, l’Osca, el Girona i el Tenerife com a rivals inferiors.Pel que fa a la gestió de Xavier Salvadó, Andreu assegura no entendre com es va generar un dèficit de 8 milions d’euros. El president del Gimnàstic creu que ni volent s’hagués pogut fer pitjor.D’altra banda, Andreu lamenta la poca afluència de públic a l’Estadi. Per al president del club Gimnàstic, la causa cal trobar-la en els horaris en què la LFP fixa els partits i convida els gestors del club a pactar amb les televisions en benefici dels interessos de l’equip i l’afició.
