A finals d’aquest passat mes de juny, Josep Poblet va encetar el seu tercer mandat a la Diputació amb la voluntat de mantenir el consens tot i la fragmentació fruit dels resultats del 24M. Avui parlarem amb ell.

Josep Poblet