El grup municipal de Junts ha acordat amb el govern la inclusió d’una partida de 5.000 euros per a Aspercamp en el pròxim modificatiu de crèdit. Aquesta aportació vol reconèixer la tasca que fa l’entitat, que enguany celebra el seu 15è aniversari, i contribuir a les activitats de sensibilització i acompanyament que impulsa en l’àmbit de l’espectre autista.
EL portaveu del Grup Municipal de Junts a l’Ajuntament de Tarragona, Jordi Sendra, ha remarcat que volen
estar al costat d’una entitat que fa una feina discreta però imprescindible i que mereix tot el suport institucional en un any tan especial com aquest. En aquesta línia, ha defensat que “els recursos públics també han de servir per reforçar el teixit associatiu i reconèixer la tasca d’aquells que fan una feina subsidiària de l’Ajuntament.
La directora d’Aspercamp, Laura Recha, ha expressat que aquesta ajuda permetrà donar continuïtat a les activitats del 15è aniversari i, sobretot, continuar fent visible el col·lectiu amb TEA i la seva realitat”.