Junts per Catalunya posa com a línia vermella que tots els projectes acordats amb el govern estiguin executats abans que acabi el mandat. Ho ha manifestat el seu portaveu, Jordi Sendra que, d’altra banda, ha valorat positivament la congelació dels impostos i taxes municipals.
Per Sendra és una «bona notícia» que els impostos es congelin i que la tarifa social de la brossa pugui arribar a més llars tarragonines. Recorda que des de l’inici de les negociacions ja van plantejar a la consellera Mascaró «que era el moment de la moderació».
Jordi Sendra espera que la rebaixa impositiva es pugui aplicar l’any vinent tot confiant que la situació de les arques municipals millori. D’altra banda, preguntat pels contactes pel pressupost de 2026, el líder de Junts ha dit que la línia vermella que posen és que tots els projectes pactats amb el govern de Viñuales siguin una realitat abans que acabi el present mandat.
Per la seva banda, i tornant a les ordenances, En Comú Podem Tarragona valora com a insuficient la proposta de l’equip de govern pel que fa a la tarifa social de la brossa. La formació diu que treballaran abans del ple de divendres de la setmana vinent per poder-la millorar i que aquesta bonificació beneficiï més famílies.
- El talent tarragoní d’entitats i músics s’aplega per festejar els 40 anys de Tarragona Ràdio
- Cop de puny sobre la taula del Nàstic (1-2)
- 33 detinguts i prop de 110 denunciats en el dispositiu Kanpai contra la multireincidència al Camp de Tarragona
- Cristóbal Parralo: “Madrid és un lloc on donar un cop a sobre de la taula seria important”
- Jordi Mariné era més que un gregari, no tenia males cares per a ningú
