El portaveu del Grup Municipal de Junts per Tarragona, Dídac Nadal, ha qualificat de “desastre” la planificació ferroviària arran de l’entrada en funcionament del nou tram del corredor del mediterrani. Nadal considera “esperpèntic” el fet que els trens de passatgers circulin cada cop més per vies i estacions perifèriques, mentre les mercaderies continuen travessant els principals nuclis de població.
El portaveu de Junts per Tarragona també ha carregat contra les condicions en què es troba el servei de rodalies, que considera deficitàries. Lamenta que després de més de dues dècades d’obres per aquest nou tram del corredor mediterrani, el territori es quedi ara sense trens des de Salou i Cambrils cap a Barcelona i sense Euromed a la ciutat de Tarragona, tren que, segons denuncia, s’haurà d’anar a buscar a l’estació del Camp. Nadal creu que la posada en marxa d’aquest nou tram del corredor no soluciona els problemes de mobilitat de la ciutadania, sinó que els agreuja. El portaveu de Junts per Tarragona també lamenta els nous horaris, “amb trens que gairebé passen a la mateixa hora i hores en les quals no en passa cap.
En un comunicat, nadal ha exigit un servei digne i s’ha posat al costat i a disposició de totes les entitats que lluiten per la millora del servei ferroviari i que fa anys que s’enfronten a aquesta situació injusta per Tarragona i la seva gent.
Junts per Tarragona titlla de ‘desastre’ la nova planificació ferroviària
