Kenneth Martínez ha estat elegit com a primer secretari del PSC del Camp de Tarragona pels propers quatre anys. L’alcalde del Vendrell i la nova comissió executiva han obtingut el suport del 88% dels 118 delegats i delegades que representaven a totes les agrupacions socialistes de les comarques tarragonines, així com els 10 delegats de la Joventut Socialista de Catalunya. Substitueix l’alcalde de la Canonja, Roc Muñoz, que ha ocupat el càrrec en els últims 4 anys. Pel que fa a la nova direcció elegida al Congrés, queda constituïda per les següents persones: Sandra Ramos com a vice-primera secretaria i responsable d’estratègia política, Imma Costa vice-primera secretaria i responsable de coordinació territorial, David González com a secretari d’organització, Sandra Guaita secretaria de polítiques feministes, Salvador Ferré secretari de finances, Rosa Maria Ibarra secretaria de coordinació parlamentària, Nicolas García secretari de formació, Angèlica Muñoz secretaria de desenvolupament sostenible, Josep Masdeu secretari de política municipal, Laura Moya, secretaria de moviments socials, Joan Ruiz secretari d’implantació territorial, Maria Jesús Sánchez, secretaria de món rural, Óscar Sánchez secretari de transició industrial, Maria Isabel Martínez secretaria de ciutadania i Fran Morancho secretari de turisme.
En relació a la composició de la nova executiva Kenneth Martínez ha subratllat que “es tracta d’un equip transversal i multidisciplinar que combina renovació, saba nova i experiència, equilibrada territorialment i que es proposa donar un nou impuls, una forta embranzida, al projecte socialista a les comarques tarragonines.”
