La iMAGInada arriba enguany a la 16a edició. Del 10 al 14 d’agost, l’espai torna al Camp de Mart per omplir-lo d’art, cultura crítica i accessible. Sota el lema ‘A contra corrent’, aquest any el col·lectiu es vol centrar en el valor de l’aigua i reivindica la força que s’exerceix anant totes a una per denunciar-ne els abusos i posant en valor el bé comú.
La creativitat és un dels trets que defineixen aquest esdeveniment ja consolidat per les festes de Sant Magí. És per això que enguany el festival comptarà amb un ‘Espai Creatiu’. Aurora Sáez, membre de la iMAGInada, ha fet una crida a Tarragona Ràdio a la participació i a ajudar a cercar propostes i tallers que permetin potenciar la part creativa.
Una iMAGInada que des d’aquest diumenge ja disposa d’una seu social ubicada al carrer Alfred Opisso. De fet, l’organització es va presentar al procés per optar per un dels locals municipals de l’avinguda Andorra, però la puntuació obtinguda no va prosperar i es va mostrar decebuda per la gestió per part de l’Ajuntament. Sáez diu que el nou local vol esdevenir un lloc on la gent s’apropi i ser el punt de trobada de l’assemblea.
La iMAGInada té com a objectiu oferir una alternativa a l’actual model sociocultural i econòmic a través d’espais d’empoderament, participatius i autogestionats. L’espai comptarà un any més amb tallers, activitats de música, teatre, circ i la celebració del Dia Internacional del Vinil. Enguany també recupera la Folkejada com a punt d’unió entre la cultura tradicional i els balls a plaça.
Pròximament, s’obriran les inscripcions per formar part del voluntariat de l’esdeveniment a les xarxes socials i al web www.laimaginada.cat.
Altres notícies:
- Popurris Band a la Plaça Corsini amb Kintus per Sant Joan
- Nit de Revetlla amb VDJ PARRI a Tarragona Ràdio
- Lluïsa Gené: “La vela llatina era una embarcació de pesca”
- Gabi Quiroga: “Vam treure entre 800 i 1.000 quilos de brossa del fons marí del Port”
- La maqueta de Tàrraco de la Volta del Pallol es podrà visitar gratuïtament