La Banda Unió Musical presenta ElectroBUMT. El 12 de setembre, en el marc de la programació de Santa Tecla, oferirà una proposta musical per a totes les edats. Serà a les 22h a Camp de Mart. Les entrades s’han posat ja a la venda.
El proper 12 de setembre, la BUMT farà ballar i cantar el públic del Camp de Mart al so de remescles electròniques. La Banda Unió Musical començarà la festa major de Santa Tecla amb un concert al Camp de Mart que farà vibrar el públic amb una proposta revolucionària. La formació musical dirigida per Jordi Masip portarà sobre l’escenari una explosió de música i energia on la potència, d’una banda, simfònica es combinarà amb els beats d’un punxadiscos sobre l’escenari. Així, s’interpretaran remescles electròniques, hits dels anys 90 i temes actuals com ‘Potra Salvaje’.
Comptarà amb la presència d’artistes convidats sobre l’escenari, destacant la col·laboració especial del reconegut DJ Pere Vicalet, juntament amb altres sorpreses que sortiran a la llum pròximament.
Hi col·labora l’Ajuntament de Tarragona i la Xarxa Santa Tecla. Totes les entitats pretenen que el concert sigui una gran festa inclusiva. L’acte es en suport a la Fundació Estela i a la Fundació La Muntanyeta.
- L’Associació d’Apartaments Turístics demana flexibilitat horària al comerç per potenciar la desestacionalització a Tarragona
- El Port de Tarragona avança en la seva estratègia per ser hub d’eòlica marina flotant a la Mediterrània
- Una recerca de la URV conclou que la dieta mediterrània podria frenar el deteriorament cognitiu
- El Pàdel tarragoní celebra la seva diada anual aquest dissabte
- Detingut un home en desmantellar una plantació de marihuana al Catllar amb més de 600 plantes
