La campanya Stop Ecocidio, dirigida per Maite Mompó, rebrà el Premi Ones Bosque Habitado 2022. Stop Ecocidio és la campanya que es desenvolupa des del moviment mundial Protectors de la Terra, creat per Higgins, i que té com a objectiu convertir l’Ecocidi (dany continuat i destrucció massiva dels ecosistemes) en un crim penal internacional.
El camí per a aconseguir aquest canvi de paradigma és que es realitzi una esmena a l’Estatut de Roma. La campanya treballa en els àmbits polític, jurídic i social, perquè l’ecocidi estigui a l’ordre del dia i la llei sigui una realitat. Se’ls concedeix el Premi Ones Bosque Habitado per voler situar la vida en el centre de nou, penalitzant l’Ecocidi, amb la finalitat de protegir i recuperar els ecosistemes més preuats de la Terra.
Per fer entrega del premi, visitaran a Tarragona l’equip del programa a Bosque Habitado de Radio3 de RTVE, dirigit i presentat per Maria José Parejo. La cerimònia se celebrarà el 10 de juny a les 20 h al Teatre Metropol. Les entrades per la gala d’entrega del 10 de juny a Tarragona, ja es poden reservar a: comunicacion@mare-terra.org / 977 55 13 00.
Més notícies:
- Junts demana previsió per tornar a instal·lar lapantalla gegant per seguir els partits decisius delNàstic
- El TGN Bàsquet aconsegueix la permanència
- El CV Sant Pere i Sant Pau femení aconsegueix billet per la fase d’ascens nacional
- El filial del Nàstic guanya i s’apropa a la permanència
- El GEPEC-EdC insta el Govern a recuperar la conselleria de Medi Ambient