La Capitania Marítima de Tarragona ha realitzat 732 inspeccions a vaixells durant el 2021. S’han fet a naus mercants, pesquers i de passatgers segons la memòria d’activitats que ha fet la institució que depèn del Ministeri de Transports.
Aquestes inspeccions volen garantir la seguretat i el respecte al medi ambient de les embarcacions mercants, pesqueres i de passatgers que naveguen pel litoral i amb la voluntat d’evitar accidents no desitjats.
L’any 2021, la Capitania, en coordinació amb Salvament Marítim, ha supervisat 229 emergències, el 66 relacionades amb embarcacions a la deriva. El 18 per cent de les emergències han tingut relació amb l’activitat nàutica i el 3 per cent ha necessitat de rebre evacuacions. Capitania ha tramitat 18.783 expedients.
Més notícies:
- Tarragona activa el Pla d’Actuació Municipal en fase d’alerta per risc de vent
- Roberto B ens canta aquest Diumenge en secret
- Tarragona vol el Festuk de Markos!!!
- Cristóbal Parralo: “Som el Nàstic i hem de donar el millor de cadascú”
- Pablo Aguiar, director de FundiPau: “El món viu un moment de tensió global que posa en qüestió l’ordre internacional actual”
