La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona es promociona al mercat francès per a la temporada 2023. Durant els mesos de març i abril participa en diversos Salons on presenta la destinació als Comitès Econòmics i Socials de França.
L’objectiu d’aquesta acció de promoció és donar a conèixer als representants dels treballadors de grans empreses franceses les diferents opcions i novetats que, tant empresaris com Patronats de Turisme, han preparat per enguany. Representants de la majoria de grans i mitjanes empreses acudeixen a aquests salons que els permeten conèixer proveïdors de tots els sectors d’activitat i, posteriorment, ho ofereixen als milers de treballadors que representen.
Un dels objectius del Pla de Promoció Conjunt per aquest 2023 és recuperar el mercat francès. Durant la pandèmia, el principal mercat internacional, ha davallat les xifres de pernoctacions. Amb aquesta acció de promoció es pretén captar grups; un dels grans damnificats a causa de la pandèmia.
A través del Pla Conjunt de Promoció, la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona assisteixen als salons amb un estand propi per tal de reunir-se amb els representants i donar-los tota la informació sobre la destinació.
Més notícies:
- El president de Port Tarragona assumeix la presidència de Barcelona Catalunya Centre Logístic
- L’EMT i la Guàrdia Urbana intensifiquen el treball conjunt per actualitzarprotocols de seguretat al transport públic municipal
- Prop d’un miler de persones participen en la 15a Caminada solidària a favor de la Fundació La Muntanyeta
- La UE escalfa motors per a la negociació de les quotes pesqueres del 2026 amb una Comissió Europea més conciliadora
- Més de 200 participants i més d’un miler d’euros a la III Caminada per l’Ictus

