La Costa Daurada es promociona davant més de 200 professionals del sector turístic a Madrid i Bilbao. S’han presentat les novetats de la destinació per a la temporada turística 2025. L’activitat s’emmarca dins del pla conjunt de promoció turística de la Costa Daurada.
Els municipis de Salou, Cambrils i Vila-seca, juntament amb diverses empreses d’allotjament turístic, han presentat a Madrid i a Bilbao les novetats de la destinació per a la temporada turística 2025. L’objectiu de les trobades és reforçar el posicionament de la zona com a destinació líder en turisme familiar i esportiu, i enfortir els vincles comercials amb professionals del sector de dos mercats estratègics i fidels.
Aquesta activitat promocional s’emmarca dins del pla conjunt de promoció turística de la Costa Daurada, signat pels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca, conjuntament amb les associacions empresarials. És una estratègia que busca aplicar els recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats per impulsar la comercialització i promoció dels productes i els serveis turístics del territori; així com per dinamitzar i reforçar el coneixement de la destinació.
En aquestes trobades, més de 200 professionals del sector han pogut conèixer de primera mà les novetats de la destinació per aquesta temporada en un ambient distès i participatiu. Els assistents han pogut descobrir l’oferta d’allotjament, l’ampli ventall d’activitats esportives, d’oci i culturals, així com els principals atractius de cada destinació.
- La Part Alta s’omplirà de creativitat, música i cultura aquest cap de setmana
- Ainhoa Arteta tornarà a Tarragona aquest estiu per encapçalar el repartiment de La Bohème
- El Ple de la Diputació de Tarragona aprova un nou pla econòmic i financer
- Viñuales: “Hem donat estabilitat amb pactes puntuals i així ho farem fins el final de mandat”
- Luis César: “Estem prou preparats per afrontar el play-off”