La CUP proposa fer un alberg per emergències habitacionals a Cal Pobre. L’alcaldable Eva Miguel ha explicat que l’espai és propietat de la Sareb i que l’Incasòl el podria adquirir per rehabilitar-lo posteriorment.
Miguel ha expressat que aquesta adquisició donaria resposta a les emergències habitacionals que hi ha a la ciutat i que serviria per acollir famílies desnonades o que han patit alguna mena d’emergència i necessiten allotjament.
La CUP també vol crear una oficina contra el racisme i la discriminació per crear una ciutat feminista i antiracista.
Més notícies:
- Es compleixen 25 anys de l’històric ascens del Nàstic de Tarragona a Segona Divisió
- Nico Van Rijn, nou central per a la defensa grana
- Homenatgen els tres menors ofegats amb una ofrena floral a la platja de l’Arrabassada
- Concurs Imagina’t aquest Dissabte a la Caixabank Tarraco Arena
- Les exportacions de les empreses del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre es disparen un 14% a l’abril
