La CUP proposa aprovar un reglament de consultes per decidir sobre els espais buits de la ciutat. Els anticapitalistes veuen la necessitat d’oferir equipaments que actualment estan en desús, tot i que s’obrin de forma parcial perquè estan a l’espera de la redacció dels projectes definitius.
La candidata cupaire, Eva Miguel, ha explicat que volen aprofitar els espais perquè tinguin una utilitat comunitària i organitzar zones d’oci o culturals pels veïns. Es vol seguir el model de la Tabacalera.
Miguel ha lamentat que no han pogut obrir l’espai de Santiyan i defensa que es pot habilitar parcialment pel seu ús al barri del port.
Més notícies:
- Junts Tarragona celebra la llei contra la multireincidència aprovada al Congrés
- Dia Internacional de la Ràdio com avantsala de la gala dels 40 anys d’aquesta emissora pública
- Tarragona serà la capital del tennis taula estatal durant els propers deu dies
- Entitats ecologistes denuncien que falten informes de la Generalitat sobre el camí de ronda de la Savinosa de Tarragona
- Normalitat aquest divendres després de les restriccions pel temporal de vent
