La Diputació de Tarragona ha aprovat l’estudi informatiu de la variant de la carretera TV-3223 a Pradell de la Teixeta i l’anàlisi del seu impacte ambiental en l’últim ple ordinari de l’any 2024, que s’ha celebrat aquest dilluns.
Tots els punts de l’ordre del dia s’han ratificat per assentiment de tots els grups polítics. Durant la sessió també s’ha autoritzat el canvi de diversos representants corporatius de l’entitat, s’han resolt les peticions de comptabilitat del personal i s’ha acceptat la delegació de facultats de recaptació de les multes derivades de l’ordenança municipal als ajuntaments de Cornudella de Montsant i Montblanc.
El ple s’ha clausurat amb la felicitació de Nadal per part de la presidenta, Noemí Llauradó.
- Finalitza l’episodi de pluges torrencials d’aquest dissabte amb 11 ferits i prop de 830 trucades al 112
- Afectats pels aiguats al Baix Penedès i al Tarragonès destaquen la intensitat de l’episodi: “Com aquest mai a la vida”
- Set ferits, un d’ells crític, en quedar atrapats sota un mur que ha cedit al Port de Roda de Berà
- Les pluges deixen uns 140 litres al Vendrell i Torredembarra, però en alguns punts es podrien haver superat els 200
- Els ‘Viatges en el temps’ gaudeixen d’una alta participació durant aquest estiu
