La Diputació de Tarragona reprèn el cicle Mirades Metropolitanes amb el col·loqui ‘Viure més, viure millor: un repte d’àmbit metropolità’. Es proposa una visió al desafiament que representa l’envelliment de la població per al nostre territori i sobre com afrontar aquesta etapa de la vida de manera saludable.
La cita és el dijous 27 de març, de 18 a 20 hores, a la seu del Col·legi de Periodistes de Tarragona, situat al Carrer August, 5, i comptarà com a ponents amb Margarita Oliva, presidenta de la Fundació Rosa Maria Vivar i impulsora del Centre Terapèutic per l’Alzheimer i la Unitat de la Memòria de Reus, i Miguel Ángel Márquez, especialista en infermeria geriàtrica i fundador del Grup Mimara, que gestiona residències per a gent gran a tot Espanya.
El cicle Mirades Metropolitanes pretén despertar la consciència metropolitana del Camp de Tarragona en diversos àmbits, donant veu a la ciutadania per construir un projecte que té per objectiu contribuir a millorar la qualitat de vida de la gent d’aquest territori.
- The Beatboys a la Sala Zero
- Comença: Muses, Festival Escena Musical Femenina(Tardor)
- El Cantautónomo Oscárboles als Jardins de la Casa de la Festa
- La URV s’afegeix a l’Associació per l’Impuls Metropolità
- Minut de silenci dels paradistes del Mercat per mostrar la consternació arran de la mort d’un treballador
