La Denominació d’Origen Tarragona serà present a l’edició tarragonina de la Fira Àpat, que se celebra del 25 al 27 d’aquest mes en el Recinte Firal de Tarragona. La DO Tarragona comptarà amb un estand propi on es podran degustar alguns dels seus vins.
A més, per tal de donar a conèixer el màxim nombre possible de vins i cellers, la DO organitzarà al seu estand una sèrie de microtastos guiats que giraran al voltant de diferents temàtiques, com ara els petits cellers de la DO Tarragona o vins elaborats amb macabeu, entre altres.
Per participar-hi, els interessats hauran d’inscriure’s al mateix estand de la DO Tarragona. Els participants, a més, entraran en el sorteig d’alguns lots de vins de la DO.
Els vins de la DO Tarragona seran presents també a la Fira Àpat Experience, la jornada professional que se celebra dilluns en el marc de Fira Àpat, i que està dirigida al sector de la restauració i l’hostaleria.
Més notícies:
- Déjà vu del Nàstic: es deixa empatar un altre cop un 2 a 0 contra el Lugo (2-2)
- Alerta per tempestes fortes al litoral i prelitoral de Tarragona, Barcelona i Girona
- Els Bombers preveuen extingir en les pròximes hores l’incendi de la nau de material de piscines Vilanova
- S’aixeca el confinament pel núvol tòxic a Cunit i Calafell però es mantenen recomanacions de precaució a Vilanova i la Geltrú
- Protecció Civil demana respectar el confinament i admet que és una mesura “garantista”: “Que tothom estigui tranquil”