La falta d’aigua al pantà de Siurana ha impedit començar la temporada a Canoa Kayac Siurana. L’embassament es troba al 7,7% de la seva capacitat total i és impracticable per activitats nàutiques. Normalment l’empresa obre coincidint amb Setmana Santa, però enguany no ho han pogut fer perquè no poden oferir el servei en plenes condicions.
El responsable del negoci, Santi Borràs, pronostica que enguany ja no podran obrir. Comenta que els mesos de maig són “generosos” pel que fa a la pluja en aquest territori, però dubta que l’embassament s’ompli fins al 40%, que és el que necessitarien per poder desenvolupar l’activitat amb normalitat. Borràs diu que no es pot fer l’activitat al pantà amb la poca aigua que hi ha.
Canoa Kayac Siurana va començar a funcionar el 1992 i tot i haver patit períodes de sequera, sempre havien pogut mantenir l’activitat, recorda Borràs. L’any passat el Siurana estava al 30% de la seva capacitat total i ja van haver de posar punt final a la temporada més aviat, al setembre en lloc de l’octubre.
Més notícies:
- En estat crític una mare i una filla pels aiguats de dissabte a Roda de Berà
- El Govern revisarà el pla d’emergència dels aiguats a Tarragona, però defensa que no s’enviés l’ES-Alert
- Una desena de lots disponibles al Mercat de Torreforta
- SATSE Catalunya impulsa una enquesta per conèixer l’impacte de les llistes d’espera en serveis fisioterapèutics
- Tarragona es concentra pels gats comunitaris i les colònies felines
