La Generalitat ja no disposa d’un “compromís” ferm de Criteria Caixa per adquirir els terrenys per materialitzar el projecte de macrocomplex lúdic de Hard Rock a Vila-seca. Això deixaria en paper mullat el contracte d’opció de compra de 2014 per blindar l’operació.
Segons noves informacions publicades per ‘La Directa’, el 18 de desembre de 2020 el conseller delegat de Criteria Caixa, Marcelino Armenter, va comunicar al llavors director de l’Incasòl, Albert Civit, que el “compromís” esmentat el document ja no existeix i, en tot cas, només es mantindria la “disposició” a vendre els terrenys. Pocs dies abans de la resposta, el Govern va publicar l’acord perquè l’Incasòl adquirís els terrenys per traspassar-los a Hard Rock.
El portaveu d’Aturem Hard Rock, Eloi Redón, ha dit que Criteria no garanteix la disponibilitat dels terrenys a l’Incasòl.
Redon ha fet una crida perquè, aquest pròxim diumenge al migdia, la manifestació convocada a Tarragona en contra del projecte sigui “multitudinària”. La protesta compta amb el suport de diversos moviments socials, ecologistes, plataformes en defensa territori, sindicats, ateneus, cooperatives del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre que, apunta, fan “causa comuna” en la defensa del territori i d’un “model econòmic i productiu absolutament diferent”.
Més notícies:
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


