El secretari de Mobilitat i Infraestructures de la Generalitat, Manel Nadal, ha afirmat que preveu licitar el tramvia del Camp de Tarragona (TramCamp) a principis de l’any vinent. Així ho ha dit aquest dilluns en l’inici de la marxa en blanc del tramvia de Barcelona per l’avinguda Diagonal, en l’enllaç entre la plaça de les Glòries i Verdaguer.
Nadal ha assenyalat que es tracta d’una aposta del Govern “per la política ferroviària”, es á dir, “fer tramvies”. Tot i que, també ha indicat que “s’estan estudiant altres sistemes tramviàries” que consisteixen, “en una primera fase”, ha concretat el secretari, en impulsar carrils busos i per a bicicleta com el que s’ha fet entre Cornellà i Castelldefels, a la C-245.
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


