Fins aquest diumenge, la Guàrdia Urbana de Tarragona posa en marxa un dispositiu per controlar els possibles actes incívics que es puguin produir al Bosc de la Marquesa i a les platges i cales del seu entorn. L’actuació es fa amb motiu del pont de la festivitat de Santa Maria
L’actuació es du a terme amb la coordinació i participació d’altres cossos de seguretat com són els Mossos d’Esquadra, la Guàrdia Civil, els Agents Rurals i el Guarda del Bosc de la Marquesa. El dispositiu conjunt de seguretat pretén prevenir i sancionar l’estacionament indegut als accessos de les cales del Bosc de la Marquesa; evitar acampades i pernoctacions il·legals; impedir l’encesa de focs i l’ús de material pirotècnic; i controlar la presència de gossos i conductes incíviques que puguin afectar la fauna, la flora i la convivència. En el transcurs de la intervenció també s’informarà sobre la normativa vigent i es faran actuacions de caràcter pedagògic i dissuasiu.
El Bosc de la Marquesa i el seu entorn ha estat tradicionalment un punt de concentració de persones que pernocten o fan acampades, molts cops fora del marc legal. No obstant això, en els darrers anys s’ha constatat una clara davallada quant a l’afluència, les pernoctacions i l’encesa de focs.
- Junts demana responsabilitat a la presidenta de l’EMMCT
- Programa Especial 140 anys del Club Gimnàstic de Tarragona
- La Guàrdia Urbana incorpora una nova furgoneta de trànsit
- L’Ajuntament i la Via T atorguen 12 premis als comerços guanyadors del Concurs d’Aparadors
- 38 obres repassaran el llegat cultural del Fons d’Art del Port de Tarragona
