Tarragonitzar el tortell de Reis serà possible gràcies a una corona dissenyada a partir de la imatge gràfica de les festes de Santa Tecla d’aquest 2024. L’Ajuntament de Tarragona i el Gremi de Pastissers han presentat aquest objecte imprescindible del tortell amb la proposta de l’artista Marc Volpini, que s’inspira en l’acte de la Baixada.

Les vuit pastisseries agremiades de la ciutat s’encarregaran de repartir les 10.000 unitats disponibles fins a exhaurir existències. La consellera de Comerç, Montse Adan, ha posat en valor aquesta iniciativa inicial que vol anar més enllà perquè per a l’any vinent es preveu la incorporació d’una figura del Seguici en el dolç típic.
El president del Gremi de Pastissers, Josep Gonzàlez, de la pastisseria Conde, celebra el suport i la col·laboració de l’Ajuntament.
També se sortejaran 8 tortells a través de les xarxes socials del Parc de Nadal.
- El 112 va rebre més de 186.000 trucades per incidents al Camp de Tarragona el 2025, un 3% més que l’any anterior
- Un estudi revela que certes alteracions genètiques poden avançar l’inici de l’esquizofrènia
- Milers de mestres clamen per una educació amb més recursos en la manifestació de Tarragona en la segona jornada de vaga
- ERC exigeix garantir places d’escola pública per a totes les famílies
- El festival Teatre Màgic arriba a la seva vintena edició amb destacats il·lusionistes internacionals

