A partir d’aquest dimarts s’habilita l’accés lliure a la Volta del Pallol per veure la maqueta de Tàrraco. Coincidint amb els horaris d’estiu, s’han generat noves franges que permetran visitar la maqueta sense necessitat de comprar l’entrada per veure la projecció.
El Museu d’Història de Tarragona ha reformulat la visita en aquest espai on hi ha dos atractius: la maqueta romana de Tàrraco i el mapping. A partir de demà s’hi podrà anar sense la necessitat de comprar l’entrada del mapping. En aquest sentit, i coincidint amb la implementació de l’horari d’estiu canvien les hores de visita del mapping. Alhora es fa una ampliació del servei, incorporant més franges en anglès i francès.
Una de les altres novetats passa per l’accés a la Volta del Pallol. Es tracta d’una demanda de molts guies de la ciutat que demanaven accedir-hi per veure, només, la maqueta de Tàrraco al segle II de manera gratuïta. D’aquesta manera hi haurà uns horaris establerts per visitar la maqueta lliurement sense necessitat de pagar pel mapping, sempre respectant els horaris de passis programats.
- El Port de Tarragona obté la certificació ambiental EcoPorts
- L’ICIQ posa en marxa un nou projecte per impulsar la sostenibilitat i la innovació al sud de Catalunya
- Il·lusió entre els membres del Club Ciclista CampClar pel pas del Tour per Tarragona
- Un espectacle de drons dibuixarà un recorregut en bicicleta pel cel tarragoní
- Iker Fernández renova per l’Ibersol CBT per una temporada

