En el marc de la seva gira europea, atraca al Port de Tarragona. La Nao Victoria va ser el vaixell que va fer la primera volta al món entre el 1519 i el 1522 en l’expedició de Fernando de Magallanes.
Els visitants podran veure la seva coberta i les bodegues de la rèplica del navil. Lucia Quintero, directora de la gira de la Nao Victoria ha explicat a Tarragona Ràdio que tenen l’objectiu de mostrar a la ciutadania com era l’històric vaixell que va aconseguir una fita important en la història de la navegació.

La tripulació actual la conformen entre 12 i 15 persones que s’encarreguen de fer les tasques del vaixell. Miguel Àngel Cuesta, capità de la Nao Victoria ha destacat que la majoria d’ells són voluntaris i que venen a viure l’experiència del món marítim.
La Nao Victòria es podrà visitar fins al 6 d’abril al Port Tarraco de les 10 del matí fins a les 8 del vespre. L’entrada per als adults té un cost de 6 euros i pels infants és de 3 euros.
- La Jove suma el 4d9fa carregat als seus castells de gamma extra
- El Nàstic ja pensa amb l’Algeciras CF
- Controlat l’incendi de vegetació forestal a Roda de Berà, que ha afectat 1,2 hectàrees
- Reobert el túnel d’accés a la platja Llarga de Tarragona per Cala Romana
- Un home mor per una sortida de via d’una furgoneta a l’AP-7 a Vila-seca