Aquest dissabte la Pèrgola del Serrallo acollirà una jornada solidària i festiva. Durant el dia hi haurà fideuada i vermut, mercadet d’artesania i concerts. “Petites accions, grans canvis”, recaptarà fons per a ONG’s que promouen la igualtat a l’Índia.
De les 12 del migdia a les 18 h de la tarda, s’han organitzat diverses activitats. L’esdeveniment servirà per recaptar fons per a ONG’s establertes a l’Índia que treballen per a defensar els drets de dones i nens d’aquest país i promure l’empoderament femení. Tota la recaptació es destinarà a Fundació Vicente Ferrer, El hogar de las Niñas i New Light. Un dels seus organitzadors, Juan Andrés Rico, explica que cal conscienciar sobre la situació que viuen les dones en contextos de vulnerabilitat a l’Índia
Durant el dia es podrà gaudir de fideuada i vermuts solidaris, mercadet d’artesania i els concerts d’Oscarboles, The Feos Experiences, Que Patatus, Gracias Antonio i Ellas Music Band. El director de Relacions Externes i Port-Ciutat, Joan Basora, ha mostrat el seu suport cap a l’esdeveniment. Diu que des del Port defensen els mateixos valors que la iniciativa: la igualtat, la solidaritat i la cooperació.
Tots els diners recaptats es destinaran íntegrament a les tres ONG beneficiàries.
- L’Ajuntament de Tarragona activa el Pla d’Actuació Municipal en fase d’alerta per fort onatge
- Els Pallaresos i el Catllar s’adhereixen a l’associació per l’Impuls Metropolità del Camp de Tarragona
- Tarragona es mostra consternada davant la tragèdia ferroviària d’Adamuz
- Tarragona fa un balanç molt positiu del Nadal que ha viscut
- La pagesia del Camp de Tarragona deixa avellaners morts a Agricultura i a Aigües de Reus per denunciar la falta d’aigua
