La pirotècnia Santa Chiara té previst llençar més de 1000 quilos de massa pirotècnica en la primera sessió del concurs aquest dimecres. La companyia procedent de Castonaro, al centre d’Itàlia, porta més quilos de pólvora que la resta perquè fa servir mètodes més tradicionals.
L’empresa va néixer el 2018, assumint la continuïtat de la històrica de Santa Chiara amb més de 40 anys d’experiència en el negoci. Va ser en aquesta transició quan Di Pietro Maurizio va heretar la figura professional d’aquesta pirotècnia.
Aquesta nit han preparat un espectacle molt complet per il·luminar tot el cel de Tarragona. Di Pietro Maurizio ha explicat que durant tot el matí han instal·lats els elements electrònics. Maurizio ha avançat que l’espectacle inclourà molts colors ‘pastels’, jugaran amb les diferents alçades al cel, inclús a l’aigua i que les combinaran amb els trons.
Aquesta empresa també produeix productes pirotècnics d’alta qualitat que ven a les millors empreses d’Europa. Amb l’actuació d’aquest dimecres s’estrenarà al Concurs Internacional de Focs de Tarragona.
Més notícies:
- Mor atropellat un vianant a la T-750 a la Pobla de Mafumet
- Tarragona es prepara per trobar les millors ubicacions per veure l’eclipsi total del 12 d’agost
- Més de 18.500 persones a la demarcació segueixen esperant prestacions per la dependència
- Set detinguts a Campclar que cultivaven marihuana i venien drogues en pisos ocupats
- La gestió del risc i el canvi climàtic centren la jornada sobre els nous reptes de les assegurances del sector marítim-portuari
