La planta de Covestro de Tarragona és la més competitiva d’Europa. Així de contundent s’ha mostrat el president de la companyia a la península Ibèrica, Andrea Firenze. Pel directiu, l’excepció Ibèrica del preu de l’energia afavoreix l’activitat al territori i, després de 3 anys de parada, hi ha empreses que volen instal·lar-se a Tarragona.
Després de la posada en marxa a Tarragona d’una nova planta per a la producció de clor a escala global, amb una inversió de 200 milions d’euros, Covestro continua cercant oportunitats per poder ser més competitius i més sostenibles. El director general de la companyia ha explicat a Tarragona Ràdio que aquesta nova planta suposa una gran oportunitat pel territori per continuar creixent. Firenze ha expressat que l’excepció del preu de l’electricitat s’agraeix i que aquestes decisions polítiques haurien de prolongar-se en el temps per atraure més inversions.

El dirigent ha demanat a l’administració pública més inversió per ser més competitius amb la resta d’empreses europees que reben més suport de les institucions. Unes inversions que haurien de servir per desenvolupar tecnologia i trobar solucions a les emissions de CO2. Firenze també ha destacat la importància del transport ferroviari per estalviar en temps, en cost i guanyar en sostenibilitat.
Més notícies:
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes
- Vedrina (PP) deixa l’acta de consellera de l’Ajuntament de Tarragona per dedicar-se al Congrés
- La Protectora d’Animals de Tarragona impulsa una marxa per conscienciar sobre l’abandonament de gats i gossos
- Roland Mimi Ngoy: “Des del principi no hi ha hagut esperança per tal que la República Democràtica del Congo firmés un acord de pau amb Ruanda”


