La Policia Nacional ha detingut a Salou a un fugitiu buscat per Itàlia com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi agreujat en grau de temptativa. Constava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament (OEDE) emesa a principis d’aquest mes de maig, per fets que van passar a desembre del 2022.
La policia italiana el buscava per una agressió a un agent de l’autoritat. El fugitiu va detenir el cotxe on anava la víctima i el va agredir amb un ganivet de més de 10 centímetres, primer al braç i posteriorment, quan la víctima va sortir del vehicle per evitar l’agressió, en múltiples zones de cos, quedant greument ferit.
Després de diverses gestions, la policia el va localitzar a Salou i va procedir a la detenció, juntament amb dues persones més, ‘altament violentes’. El detingut es refugiava a Espanya amb documentació falsa i es feia passar per un ciutadà romanès.
El detingut s’ha posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 3. S’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.
Més notícies:
- Roberto B ens canta aquest Diumenge en secret
- Tarragona vol el Festuk de Markos!!!
- Cristóbal Parralo: “Som el Nàstic i hem de donar el millor de cadascú”
- Pablo Aguiar, director de FundiPau: “El món viu un moment de tensió global que posa en qüestió l’ordre internacional actual”
- Més de 700 infants, joves i docents celebren el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau
