La presa de Jesús trasllada l’Aplec de Bandes a la Part Alta. L’entitat acull una setena de formacions de Setmana Santa en el ja tradicional esdeveniment que tindrà lloc aquest diumenge 15 de març a les 11 h.

Com a novetat, l’Associació del Pas de la Presa de Jesús de Tarragona i Confraria de Pescadors de Tarragona han decidit canviar d’ubicació de l’Aplec de Bandes.

Tradicionalment, l’acte es feia pel barri del Serrallo, però per commemorar el desè aniversari, enguany es recorrerà els carrers de la Part Altra i es clourà amb un toc d’exhibició. Les formacions passaran pels carrers Cos del Bou, Baixada de la Pescateria, Sant Hermenegild, Santa Anna, la plaça del Fòrum i el carrer de la Merceria, per acabar a la plaça de les Cols.

Josep Ramon Tules, president de l’Associació destaca que la banda està molt il·lusionada i creu que pot ser una matinal molt bonica. A més remarca que a Tarragona hi ha un parell de places llocs especials. Són la plaça de les cols i de la pagesia.

La Presa de Jesús és l’amfitriona d’aquest X Aplec de Bandes i hi comptarà amb les actuacions de dues formacions tarragonines: les bandes de timbals de la Soledat i la banda d’Aspirants de la Sang de Tarragona. S’hi sumen les reusenques Sant Pere Apòstol i Sones de Pasión de Reus. Les formacions del Sant Crist de Lepant de Valls i del Santíssimo Cristo de la Buena Muerte de Zuera també actuaran