La campanya de promoció del peix de proximitat al Mercat Central “Tu compres, nosaltres cuinem!” ha tancat la seva segona edició. Ho ha fet amb més de 2.600 racions servides a la cuina del Mercat els divendres i els dissabtes entre el 30 de maig i el 26 de juliol. Aquesta xifra, que supera les 1.100 racions servides l’any passat, consolida la iniciativa, posiciona el Mercat de la ciutat com a epicentre comercial i gastronòmic,
i suposa un impuls positiu en la difusió del producte pesquer del territori.
El cuiner Txaber Allué, conegut com El Cocinero Fiel, ha estat de nou l’encarregat de cuinar de forma gratuïta a la cuina del Mercat alguna de les 14 varietats de peix seleccionades i comprades a les peixateries del recinte. Les degustacions s’han pogut consumir a l’interior del mercat o demanar-les per emportar.
La presidenta de Mercats de Tarragona i consellera de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha subratllat les bones xifres de la iniciativa i ha destacat que la satisfaccio´
d’aquesta segona edició.
També cal destacar la important renovació de la cuina del Mercat Central que s’ha dut a terme gràcies a les línies de subvenció impulsades pel Grup d’Acció Local Pesquer Costa Daurada.
Els treballs realitzats han permès ampliar i modernitzar l’equipament i dotar així el Mercat amb una
cuina més completa que permetrà oferir activitats i propostes gastronòmiques en unes condicions més òptimes.
La iniciativa “Tu compres, nosaltres cuinem!” ha tingut per objectiu la promoció del peix fresc de proximitat i ha estat possible gràcies a la implicació conjunta de Mercats de Tarragona i el Grup d’Acció Local Pesquer Costa Daurada. Ha estat cofinançada pel Fons Europeu Marítim, de Pesca i d’Aqüicultura
amb el suport de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya. S’ha dissenyat en català, castellà i anglès i va dirigida tant a ciutadans/es de
Tarragona com a turistes.
La segona edició de la campanya de promoció de peix de proximitat serveix més de 2.600 racions al Mercat Central
La iniciativa “Tu compres, nosaltres cuinem!” es consolida i millora les xifres de la primera edició
