L’adjunt general a la síndica de greuges de Catalunya, Jaume Saura, ha afirmat que han constatat la “insuficiència” dels equipaments judicials de Tarragona durant la visita feta aquest dijous a la ciutat. Considera que la construcció del Fòrum de la Justícia és una “necessitat urgentíssima” i que el nou edifici és “imprescindible” per aglutinar tots els serveis.
Des de l’ens van fer una primera petició d’informació al Departament de Justícia al juliol i, ara, no descarten fer-ne una segona per poder elaborar les recomanacions. Tot just fa un mes, la consellera d’Economia va anunciar que el projecte s’elevava a 90 milions. “La previsió de l’inici d’obres és d’aquí a un any, però ens falta informació sobre si és realista”, ha dit Saura.
- El sector turístic de Tarragona rep amb els braços oberts el Tour de França però en relativitza l’impacte econòmic
- Arnau Padrós, el tarragoní de l’Eurolliga valora molt positivament l’evolució de l’arbitratge a la ciutat
- El tarragoní Alejandro Fernández, reelegit president del PPC amb el 97,51 % dels vots
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La producció tarragonina de l’òpera ‘Carmen’ obre el Festival Camp de Mart amb ovació del públic
