La URV ha creat una caixa d’eines per treballar la perspectiva de gènere a la docència. Els recursos són el resultat del projecte d’innovació GEN-CREA per a l’aprenentatge en prevenció i sensibilització enfront de la violència de gènere.
El projecte aborda el disseny curricular i l’avaluació, els entorns d’aprenentatge o el clima a l’aula són aspectes que s’han de tenir en compte en la docència universitària. També incorpora la mirada de la perspectiva de gènere permet identificar diferències, biaixos i altres situacions de desigualtat entre homes i dones que sovint no s’aprecien.
“GEN-CREA: Co-creació per a l’aprenentatge en prevenció i sensibilització enfront de la violència de gènere”, és un projecte d’innovació docent finançat per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris a través dels ajuts per a projectes d’innovació per a la millora de la qualitat docent en matèria de violència de gènere.
Aquesta caixa d’eines ja s’ha implementat com a prova pilot en les formacions inicials i d’aprofundiment docent al nou professorat lector. El projecte és una sinergia entre la Unitat d’Igualtat, l’Institut de Ciències de l’Educació, el Servei de Recursos Educatius i el Vicerectorat de Política Acadèmica i Qualitat de la URV. Els recursos es troben a la seva pàgina web amb la idea de fer extensiu el seu ús.
- Els pagesos surten “contents” de la reunió amb Illa i confien que les assemblees aixecaran els talls de carreteres
- Xavier Turon: “En només cinc anys la situació ha canviat molt”
- Jose Carlos Baéz: “No hi ha un consens sobre què vol protegir la humanitat”
- Entra en funcionament el nou aparcament gratuït de l’estació d’alta velocitat del Camp de Tarragona
- Tarragona se cita amb la seixantena de municipis catalans per on passarà el Tour de França
