La URV rep 897 candidatures d’arreu del món per cobrir 61 places per fer el doctorat. Són candidatures per al programa Martí i Franquès. Les persones seleccionades començaran a incorporar-se a la Universitat a partir de desembre de 2021 i gaudiran d’un contracte de treball de fins a tres anys.
La convocatòria ha tingut un gran abast internacional, amb el 91% dels candidats que són de fora de l’estat Espanyol, i un interès molt elevat, ja que s’han rebut 897 sol·licituds vàlides, de les quals un 39% són dones. En aquesta convocatòria s’ha dedicat un esforç especial a la difusió internacional per intentar arribar a més i millors candidats i que, malgrat la situació actual d’importants restriccions i dificultats per a la mobilitat internacional, el nombre de sol·licituds no davallés.
Les àrees de recerca dels candidats inclouen tots els àmbits de coneixement -Ciències, Arts i Humanitats, Ciències Socials i Jurídiques, Enginyeria i Arquitectura, i Ciències de la Salut- i involucren a una quinzena de departaments i prop d’un centenar de professors i professores de la URV i l’IRTA (entre supervisors i co-supervisors). De les 61 places, una està reservada per a persones amb discapacitat.
Ara, amb el termini de sol·licituds tancat, comença la fase de selecció i avaluació, en què participaran experts internacionals i comitès de selecció de la URV. Es preveu que els 61 seleccionats s’incorporin a la Universitat a partir de desembre de 2021. Durant la seva estada a la URV, els candidats treballaran en la seva tesi doctoral, rebran una formació multidisciplinària i intersectorial.
Més notícies:
- Reobre l’AP-7 a l’Hospitalet de l’Infant, que estava tallada en sentit nord per un camió bolcat
- Mor un motorista en una sortida de via a la TV-2032 a Renau
- El millor, el resultat (2-2)
- Els Bombers reben més de 680 avisos pel nou temporal de vent, principalment a l’Ebre i la Metropolitana Sud
- Degustació de romesco de Pep Moreno al Mercat, en la prèvia de la Gala dels Soles Repsol
