Rafa Sánchez farà un concert a Tarragona aquest diumenge 18 de gener al Palau de Congressos amb un recorregut cronològic per les cançons més icòniques del grup musical La Unión.
L’emblemàtica veu de La Unión, Rafa Sánchez presenta Biografia, un espectacle que promet ser un viatge nostàlgic a través de les cançons més emblemàtiques de la banda i les complementa amb les vivències personals de més de trenta anys que va estar vigent la banda.
L’espectacle audiovisual pretén acostar la figura més humana i més entranyable d’un noi de barri estudiant d’arquitectura, que de la nit al dia, es transforma en un ídol d’adolescents i va ser la banda sonora d’algú.
El cantant Rafa Sánchez explica que fa “un repàs de les cançons més mítiques de la Unión i, que alhora explicarà els espectadors com ha canviat la seva vida”.
El concert tindrà lloc aquest diumenge 18 de gener al Palau Firal de Congressos de Tarragona a partir de les 19 h. Les entrades tenen un preu de 30 o 35 €.
- La Fira d’Atraccions de Bonavista obre les seves portes
- Pablo Alfaro: “Hi ha moments que ens han de sacsejar per adonar-nos que no estem fent les coses bé”
- Una missió comercial d’Amèrica Llatina visita Port Tarragona per explorar aliances
- El SAI organitza un “Cercle de dones” en el marc del dia de la Visibilitat Lèsbica
- La Diputació de Tarragona aprova un modificatiu de crèdit de gairebé 76 MEUR

